Visos teisės saugomos © 2021 - Butkiškės kaimo bendruomenė
Get started with blogging on howtostartblogging.com

Visi mes esame keliavę, aplankę ne vieną miestą ar net kitą šalį. Smagu keliauti, nes pamatome kažką naujo, gražaus, daug sužinome. Bet ar visi mes gerai pažįstame savo rajoną, ar žinome, kiek nuostabių vietų yra čia.
Todėl ankstyvą gegužės 25 dienos rytą iš Butkiškės pajudėjo komfortabilus autobusas, veždamas 48 keliauninkus, pasiryžusius susipažinti su Raseinių rajono gražiausiomis vietovėmis.

Pradžioje nuvykome į Raseinius, kur prie V. Grybo paminklo ,,Žemaitis“ mūsų laukė turbūt geriausia gidė Gražina Pečkaitienė, kuri ir lydėjo mus visos kelionės metu.
Sužinoję Raseinių miesto istoriją, apžiūrėję senąjį paštą, pravažiavę Raseinių bažnyčią ir Domininkonų vienuolyną, išvažiavome į Molavėnus. Pakeliui susipažinome su gyvenvietėmis ir Viduklės miesteliu. Molavėnuose apžiūrėjome piliakalnius, šimtametį ąžuolą, pasivaikščiojome takais.
Po to vykome į Nemakščius, kur prie bažnyčios apžiūrėjome įrengtą ,,Lurdą“, kartu su klebonu sugiedojome keliauninkų giesmę, uždegėme žvakutes už artimųjų sveikatą. Klebonas papasakojo apie ,,Lurdo“ statybą, pakvietė apžiūrėti bažnyčią.
Po to vykome į aštuonračio muziejų, kur mus sutiko savininkas Leonas Tamulevičius. Tai tikrai unikalus muziejus, kuriame surinkta daugybė eksponatų. Svarbiausia, kad viskas veikia. Leonas mums užvedė prieškarinį variklį, išvairavo milicijos žiguliuką, pademonstravo, kaip veikia patefonai. Tikrai labai daug įspūdžių.
Paskui vykome į Jukainių parką, kur papietavome, pasivaikščiojome takais, pasigrožėjome medžio dirbiniais. Nuvykę į Lyduvėnus apžiūrėjome aukščiausią ir ilgiausią geležinkelio tiltą Lietuvoje. Šiluvoje aplankėme koplyčią, bažnyčią, piligrimų namuose pasiklausėme pasakojimo apie Šiluvos istoriją.
Tolesnis mūsų kelionės tikslas – Betygala. Čia aplankėme Betygalos muziejų, kur visus sužavėjo entuziastės muziejininkės Birutės  Navakauskienės pasakojimas, apžiūrėjome Daukšos ąžuolą ir nuvykome į bendruomenės namus. Bendruomenės pirmininkė Gema Račienė papasakojo apie bendruomenės veiklą, apie beveik 100 metų senumo bendruomenės pastato, buvusio valščiaus, renovaciją. Gėrėme labai skanią betygališkių surinktą arbatą (kas norėjo parsivežė jos ir į namus), valgėme cepelinus.
Manau, visi liko patenkinti šia kelione. Tai buvo pažintinė kelionė už mūsų pačių lėšas.
Visa kelionė vienam žmogui kainavo 32 litus (14,6 lt  autobusas, 4,2 lt gidas, 10 lt  maistas, 2,5 lt muziejai, 0,7 lt kitos išlaidos).
Bet patirti įspūdžiai ir puikiai praleistas laikas visa tai kompensavo.
Iki kitų nuostabių kelionių.