Visos teisės saugomos © 2021 - Butkiškės kaimo bendruomenė
Get started with blogging on howtostartblogging.com

Liepos 10 dieną Biliūnų kaimo bendruomenė vykdydama laimėtą projektą keliavo po Druskininkų kraštą.
Kadangi mes dažnai pakviesdavome biliūniškius keliauti su mumis, tai šį kartą (jau ne pirmą sykį) mes gavome net 23 vietas bendrai kelionei.
Mus visus vežė firmos ,,Ajus“ savininkas, šaunusis Romas Dubinskas.
Druskininkų miestą apžiūrėjome su profesionale gide Aušra.
Druskininkai - labai gražus, sutvarkytas Lietuvos kurortinis miestas, savivaldybės centras, su daugeliu gydyklų, dešiniajame Nemuno upės krante, apsuptas gražių, ekologiškai švarių Dzūkijos pušynų, smėlynų ir ežerų.

Vienam miesto gyventojui tenka 2 ha miško.
Visi ragavome kelių rūšių mineralinio vandens, grožėjomės pagal muziką ,,šokančiu“ fontanu.
Po to vykome į Liškiavos bažnyčią.
Liškiavos Švč. Trejybės bažnyčia stovi Liškiavos kaime, 9 km į šiaurės rytus nuo Druskininkų, Nemuno kairiajame krante, ant Bažnyčios kalno.
Vėlyvojo baroko stiliaus, labai graži ir didinga.
Aplankėme A. Česnulio skulptūrų ir poilsio parką, veikiantį nuo 1998 metų.
Antanas Česnulis drožia daugiau nei 36 metus. Jo drožiniai išsibarstę po visą Lietuvą.
Parkas prasidėjo nuo vėjo malūno 1998 metais, kurio 4 aukštuose išdėstyti autoriaus kūriniai. Vėliau atsirado unikali Rūpintojėlių siena.
Palei Ratnyčėlės upelį autoriaus sukurtos kompozicijos: "Žmogaus ir medžio gyvenimas", "Gyvenimo momentai", "Eglė žalčių karalienė", "Milžinas", "Girių valdovas".
Parke išsidėstę liaudies teatro personažai. Neseniai atidaryta galerija.
Kiekvienais metais parkas pasipildo naujais kūriniais. Nors kiti jau ne pirmą kartą apsilankėme, bet vis tiek buvome nustebinti ir susižavėję.
Dalyvavome edukacijoje "Sūri pamoka". Patys pasigaminome po dirbinį iš druskos, važiavome elektromobiliu.
Aplankėme Merkinės piramidę. Nutviekstas saulės Dzūkijos miškų apsupty spindi stiklinis kupolas. Kupolo viduje stovi trišonė piramidė, o joje – du unikalūs kryžiai, kurie ypatinguoju būdu koncentruoja subtiliąją dvasinę energiją bei perteikia ją šios erdvės lankytojams.
Žmonės gausiai lanko šį iš pirmo žvilgsnio neįprastą statinį. Būdami jame maldos ir meditacijos metu pasisemia teigiamos energijos, atgauna dvasinę pusiausvyrą, džiaugiasi pagerėjusia fizine sveikata.
Labai ačiū Biliūnų kaimo bendruomenės pirmininkei Vilmai Račkauskienei už suteiktą galimybę keliauti kartu ir tiek daug visko pamatyti, sužinoti, pajausti.